piątek, 17 lutego 2012

Prolog

Pewnie większość powie co ja mogę wiedzieć miłości, przecież mam dopiero 15 lat i nie wiem jakimi prawami rządzi się świat. Tak, może jestem gówniarą, która często stawia na swoim i wie czego chce ,wiem, że ludzie są okrutni, a o miłość zawsze trzeba walczyć, ale czy ja mam na to siły? Tak, to właśnie on , Zayn Javadd Malik od bardzo dawna włada moim sercem. Czy byłam tego świadoma od początku? Myślę, że nie. Uświadomiłam sobie to dopiero , kiedy bardzo zaczęło mi go brakować. Jestem Lily,  chodzę do 2 gimnazjum, od ponad 3 lat mieszkam w Polsce. Moja mama jest Polką, mój tata Anglikiem. Poznali się bardzo dawno temu, kiedy tata – James  ,przyjechał do Polski i tu poznał mame – Katarzynę. Spotykali się , po roku znajomości oświadczyli, wzięli ślub i razem wyjechali do Anglii. Właśnie tutaj zaczyna się moja opowieść. W mieście Bradford kupili dom,  urodził się mój brat – Joe , a 3 lata później ja. Bardzo kocham to miasto, pamiętam każdą chwile , którą w nim spędziłam, może kiedyś, kiedy już będę dorosła wrócę tam – o ile będę w stanie zmierzyć się ze wspomnieniami , które teraz wywołują wiele emocji u mnie. Państwo Malik, mieszkali tuż obok , dom w dom. Jak byliśmy mali, ja , mój brat, Zayn i jego młodsza siostra – Safaa bawiliśmy się w piaskownicy za domem, uciekaliśmy i chowaliśmy się po okolicy, jak wchodziliśmy na strych w domu Zayn`a , a rodzice nie mogli nas znaleźć. Zawsze spędzaliśmy wolny czas razem. Mimo 4 lat różnicy zawsze byłam z chłopakiem blisko, odkąd skończyłam 2 lata , przychodził i chętnie się ze mną bawił, razem z moim bratem brali mnie na spacery po okolicy.  Moi rodzice i jego rodzice , dobrze się kumplowali. Kiedy miałam 5 lat , Zayn oświadczył mi się i wzięliśmy ślub na podwórku, którego udzielił nam Joe, a potem Zayn udzielił ślubu swojej siostrze i mojemu bratu. Moi rodzice śmiali się , że jak będziemy dorośli to z pewnością się pobierzemy. Zayn , nigdy nie zapominał o mnie, mimo że miał swoich kolegów i koleżanki ze szkoły, zawsze miał czas dla mnie, młodszej, przyjaciółki z sąsiedztwa. Potrafiliśmy przesiedzieć na schodach mojego domu pół dnia i rozmawiać, chłopak mówił mi o dziewczynach , które mu się podobają. Z biegiem czasu , mój brat znalazł swoje towarzystwo, Safaa miała koleżanki w klasie, już tylko raz na jakiś czas siedzieliśmy tak jak kiedyś, w 4. Chociaż ja i Zayn staraliśmy się nie tracić kontaktu. Mój brat śmiał się, że Malik sprząta mu spod nosa najlepsze dziewczyny. No fakt, Zayn miał zawsze duże powodzenie. Chłopak przystojny , inteligentny, uzdolniony, ale nieśmiały, musiał kogoś poznać żeby się otworzyć przed nim. Chociaż było to 4 lata temu, kiedy miałam 11 lat i miałam pierwszego chłopaka, przyprowadziłam go do domu ,a potem poznałam z Zayn`em , mogło się wyczuć pewną zazdrość. Rok później okazało się , że musimy się wyprowadzić. Gdzie? Do Polski. Tatę postanowili  przenieść do Polski, bo wiedzieli , że ma żonę Polkę, która uczy go i nas języka. Jak to przyjęłam? Ani ja ,ani nikt ode mnie z rodziny nie chciał wyjeżdżać. Siła wyższa-musimy.  Dali nam 2 tygodnie na spakowanie rzeczy, załatwienie spraw i wyjazd. Mam zostawić wszystko co tutaj mam? Dom, znajomych,  szkołę  i przede wszystkim JEGO ? Mojego najlepszego przyjaciela. Przez równy tydzień płakałam mu w ramię, pocieszał mnie, że Polska wcale nie jest tak daleko, że będziemy mieli ze sobą kontakt, w końcu są telefony, jest internet. Zawsze namawiałam go na udział w X factorze , był tak zdolny, a tak nieśmiały. W końcu nadszedł dzień wyjazdu, pożegnaliśmy się z sąsiadami, wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy. W  czasie podróży dużo o tym myślałam, wiedziałam jedno, czeka mnie nowa przygoda. Następnego dnia byliśmy na miejscu.      Wiekowo zostałam zapisana do 6 klasy szkoły podstawowej. Język znałam, ale dalej się go uczyłam. Zapisałam się na treningi i zaczęłam grać w siatkówkę. Na treningach poznałam dużo nowych osób. W klasie znalazłam sobie przyjaciółkę, poznałam miasto i nawet bardzo nie tęskniłam za Bradford. Jak mój kontakt z Zayn`em ? Owszem, mamy kontakt. Minęły już 3 miesiące od czasu mojego wyjazdu z Anglii , a my systematycznie piszemy na twitterze albo rozmawiamy przez skype`a . Brat szybko znalazł sobie towarzystwo. Koniec roku szkolnego zbliżał się szybkimi krokami, a mój kontakt z Zayn`em ? Nie ma żadnego kontaktu, jedynie wiem , że poszedł do x factora i przeszedł dalej. Więcej mnie nie interesuje, tzn. tak sobie wmawiam, mieliśmy mieć kontakt, pisałam do niego, a on nie odpisywał, także niech żyje swoim życiem.
Zajęłam się sobą. Nie utrzymywałam kontaktów z nikim z Anglii. Poszłam do gimnazjum, klasa sportowa. Mam 3 wspaniałe przyjaciółki, licznych znajomych i nie narzekam na nude . Wieczorami myślałam o tym , że brakuje mi Zayn`a , ale musze żyć nowym życiem. Dowiedziałam się o zespole One Direction , prześledziłam całą historie i doskonale wiedziałam jak to się  stało , że się poznali. W Polsce jest bardzo dużo ich fanek. Wyrobił się jeszcze bardziej – myślałam oglądając wszystkie zdjęcia, które napotykałam w internecie. Przyjaciółka najbardziej lubi Niall`a , inna Harry`ego , a ja , oczywiście Zayn`a , bo tylko jego znam, a i tak On najbardziej mnie pociągał z wyglądu. Dziewczyny znają moją historie

____________
Witajcie! Jeżeli oczekujecie prostej i przyjemnej historii miłosnej , to jesteście w błędzie! Czeka Was masa przykrych niespodzianek i szczęśliwych momentów, które jak mam nadzieję , przeżyjecie razem z Lily i jej przyjaciółmi.
Co w następnym rozdziale? : Wakacje w Anglii. Czy spotkanie po 2 latach może okazać się prawdą?
Czytasz = Komentujesz . Czekam na opinie :)

2 komentarze: